Temat:Moja panda
(propozycja tematu: Tamaki)

20 gru 2008

Snaks :)

"Uwięzieni na lodzie".

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

;) fajnie ze juz to jest

RN pisze...

Mówisz, masz.
4 godziny od momentu przysłania to chyba nie jest odległy termin oczekiwania, zwłaszcza w okresie przygotowań przedświątecznych.
Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość.

Anonimowy pisze...

Tamaki przepraszam ze się tak wypytywałem poprostu wiesz moje najgorsze wady :

Wścipskość , NIECIERPLIWOSC

ta druga bardziej jest gorsza od pierwszej bo wścipski to ja tak za bardzo nie jestem ale niecierpliwy to nawet ja sam niemoge tego wytrzymac :(
ale wkoncu nikt nie jest doskonaly a w tym ja jeszcze raz bardzo przepraszam i myśle że tu pokazalem moje dwie wady
wscipskosc bo sie do ciebie zwracałem z pytaniami nie myśląc że masz jakies sprawy rodzinne lub przygotowania przed swietami lecz niecierpliwosc to wiesz sama !

PRZEPRASZAM!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

hej! ja miogę ci dac zdjęcia, są na moim blogu: www.panfu-labiaczka.blog.onet.pl w notce moje prace to możesz umieścić? plis! to są stroje dla pand!\

PS nazywam się labiaczka

RN pisze...

Snaks, wszystko już ok.
Każdy ma wady ale nie każdego stać na szlachetny gest przeprosin - to jest bardzo piękna zaleta, która przyćmiewa całą resztę.
Labiaczko, piękne prace, uzbrój się w cierpliwość, prace dodam jutro w godzinach wieczornych.
Bardzo dziękuję za Złoty Dyplom, jestem zaszczycona.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Galeria się zapełnia :)
--
Mam też bloga na Blogspot: http://gra-panfu.blog.onet.pl :)
--
A to mój blog na Onecie:
http://panfu-game.blog.onet.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...